Alla inlägg den 29 augusti 2009

Av Annsofie - 29 augusti 2009 21:51

Fick precis ett mycket glädjande samtal...

Min kära farfar som bor i Skåne ringde för att meddela att han kommer på Vildas dop nästa helg! :)

Trode verkligen inte att han skulle ha tid och ork att åka ända upp hit men jorå... :)


Vilda sover sen 3 timmar tillbaka... Det är så himlans skönt för både henne och oss när hon somnar för natten så tidigt... men om hon inte vaknar till nått nu innan vi lägger oss måste jag sätta mig och pumpa ur och det är sååå tråkigt och jobbigt! Men men... man vill juh inte lägga sig med sprängfyllda tuttar som riskerar att läka i sängen och så blire ju så svårt för stumpan att äta när hon väl vaknar! Så det är bara att bita ihop och pumpa på!


Nu ska jag fortsätta se "Sagan" och mumsa i mig lite nötcreme! :P

Av Annsofie - 29 augusti 2009 18:51

Ja Vilda och jag for ut till mormor och morfar i Njurunda idag en sväng! Mycke roligare än att bara sitta hemma och tråka!

Kom hem för 1 timme sen och nu så håller Henke på och lagar midda och Vilda tittar på... :)

Blir nog bara tv och mys ikväll med!


Byebye...

Av Annsofie - 29 augusti 2009 09:57

Inatt har Vilda sovit jättebra... när hon väl ville somna dvs... Hon var tokpigg hela kvällen och hade inte alls nå vidare lust att sova... Hon ville vara uppe och umgås! :P

Fick iaf henne att somna till vid 21... jippie tänkte vi då blire mystv för hela slanten... Men tji fick vi... 30 minuter senare vaknade hon igen... lika glad som vanligt och åter igen inte alls sugen på att somna om! :)

Vid 23:30 lyckades dock Henke få henne att somna... sen sov hon till 8 imorse!!!

Hon låg och gnydde lite där vid 4 tiden så jag la mig tillrätta för att ge henne lite mat... men så somnade hon om igen... tokfia! :P


Vilda och jag klev upp vid 8:30 och såg på lite tv och käkade frukost... sen gjorde jag en paj.

Strax före 9 klev Henke upp... slängde i sig lite Oboy och sen stack han iväg till jobbet!

Får se vad vi hittar på för skoj idag då... skulle egentligen ha behövt vara in till stan en sväng eller Birsta för att köpa en present till pappa... men inge vidare skoj att åka själv... Får se hur jag gör!


Nä nu ska jag ta och plocka upp tösa som legat i sin säng och pratat med sängmobilen 30 minuter! :P (hon börjar väl fundera varför jag inte dyker upp)


Hadé...

Ovido - Quiz & Flashcards