Alla inlägg den 7 augusti 2009

Av Annsofie - 7 augusti 2009 23:10

Vid lunchtid idag stuvade jag in Vilda och gammomma i bilen och for ut till mamma och pappa i Njurunda! Var där och bara softade till kl 17... Vilda sov 13:30-17... tjo va sällskaplig hon var... men hon sover alltid så bra där ute så det är skönt! :)

Passade på att att plocka lite hallon och svartvinbär som jag ska rensa imorgon på morgonen och frysa in!


Å imorgon ska vi på bröllop... Therese och Mathias ska äntligen bli äkta makar! :P *skojskoj* Så mamma och pappa ska vara barnvakt till Vilda och sen ska vi sova hos dom på kvällen! *miisit*


Men nu ska jag sätta mig i köket och lösa lite korsord och pumpa ur lite milka! :P


*nattinatti*

Av Annsofie - 7 augusti 2009 09:35

Ja då har man varit vaken 1 timme... Har gett skruttan lite mat... själv så har jag ätit en tallrik gröt & blåbär och nu sitter jag och väntar på att gummsan ska bli trött igen... brukar ju ta ca 1½ timme..................


 Så... hon blev sovasugen fortare än vanligt... om bara den där attans tutten kunde stanna kvar i hennes mun så hon slipper bli "avbruten" i insomningen så fort den glider ut! :)


Inatt vaknade hon och ville ha mat halv 2 och vid 5... rätt så okej natt... Men var helt väck imorse... Märkte inte ens att Henke klev upp, gjorde sig iordning, pussade mig på armen och for till jobbet! :) *skratt* Dom där sovtimmarna på morgonkvisten är juh guld värd! :P


Nu ska jag se på lite tv och ringa mor min och se om dom har vaknat...

Ovido - Quiz & Flashcards