Alla inlägg den 10 augusti 2009

...

Av Annsofie - 10 augusti 2009 23:53

Slänger även in en bild på en benbadande Henke!

Observera dom finfina molnen i bakgrunden... :P

-

Av Annsofie - 10 augusti 2009 23:36

Ja denna helg har varit sååå underbar... speciellt lördagen då vi hade äran att vara med och bevittna när min älskade vän Therese blev fru Åberg! Guuud så fint bröllop... inte ett öga som var torrt! :) Å vilken fest efteråt! Vi tackar och bockar för att vi fick vara med om denna underbara dag gumman! :)

Även Vilda hade blivit bjuden på kalajset men hon fick vara hemma hos mormor och morfar och det gick verkligen superbra... Mellan kl 14-23:30 fick jag åka hem till mamma och pappa för att mata henne 2 ggr och eftersom dom bor max 5 minuter från där festen hölls så gick det ju finemang! Men det kändes lite halvkonstigt att vara ifrån henne så länge... att bara mata och sen åka igen! :)

Henke blev lite väl glader och rund under fötterna så när vi kom hem slockade han på stört... Själv så var jag pigg som en mört och låg vaken och vred och vände på mig fram till kl 3... sen vaknade Vilda och ville ha mat vid 5 och sen vid halv 8... och sen ville hon inte somna om så jag väckte Henke och så gick vi ut och gick i 1½ timme... så det blev ca 4 timmars sömn... snacka om att det var skönt att få slänga omkull sig i mamma och pappas säng när vi kom tillbaka och ta igen sig lite medans mamma och pappa tog hand om Vilda! :)

Vid lunchtid for vi hem till kissarna och gav dom mat och sen for vi ut till mamma och pappa igen... stack iväg och fiskade lite men fick tyvärr inget så vi stack iväg och skulle bada istället... men det blev bara ett benbad för det var sååå kallt i vattnet! *burr*

Sen slappade vi hemma hos mamma och pappa resten av kvällen och kl 22 somnade jag i fåtöljen så vi bestämde oss för att gå och lägga oss! :) Även fast men inte sover så bra på nätterna nu för tiden var det länge sen jag var såå trött!!!


Å så idag... måndag... Packade ihop våra saker och for hem vid lunchtid... Henke skulle åka upp till Indal och meka bubbla så mamma följde med för att hålla mig sällskap och efter några timmar kom pappa och hämtade upp oss och så for vi ut till Birsta en sväng!

Kom hem vid 17:30 tiden och Henke dök väl upp bara nån timme senare... sen käkade vi midda och efter det badade och nattade vi skruttan!


Nästan nyss sett klart på Prison och jag gillade verkligen inte slutet av detta avsnitt! :( Undra bara vad dom 2 sista avsnitten ska handla om! *hmm*


Nä nu ska vi ta och krypa till kojs... måste juh vara någorlunda pigg och fräsch imöra för Henke ska jobba och jag & Vilda ska träffa Acca & Filip ute i Birsta! :P


Nattinatti på er...

-

Ovido - Quiz & Flashcards