Alla inlägg den 5 augusti 2009

Av Annsofie - 5 augusti 2009 16:44

Berätta 6 hemligheter om dig själv som du aldrig berättat i bloggen. Knäppa, allvarliga, du bestämmer ;)
Vågar du?



Haha... klart jag gör... here it comes! :P


1. Är mörkrädd
2. Kollar mig alltid om några extra gånger för att försökra mig om att jag är ensam när jag tex går nere i källaren
3. Jag är livrädd för sprutor och spindlar
4. Är åkrädd när någon annan kör
5. Har en tatuering på ett "speciellt ställe" :P
6. Gillar inte udda siffror (kändes bra när man fick en dotter som föddes 090527...skratt)

Jag utmanar:
Acca
Malin
Plingan

Therese
Emilia
Och alla andra som läser :)

Av Annsofie - 5 augusti 2009 16:30

Jag har skaffat mig en ny bästa vän... Han är sååå underbar och han får mig att njuta så att tånaglarna krullar sig! :)

Vet inte vad jag skulle ta mig till om nått hände honom! ;P

-

Av Annsofie - 5 augusti 2009 12:36

Ja nu har vi precis kommit tillbaka från BVCbesöket... Vilda bara växer och växer! :)

Idag stannade vågen på 6080g och hon har blivit hela 61,2 cm lång vilket innebär att hon nu har växt hela 1 dm sen hon föddes... stortjejjen våran! :P 


Just nu försöker jag få henne att sova... Hon är såååå trött men som ni alla vet... det är juh ruskigt farligt att sova! :P När hon väl har somnat hade jag tänkt njuta av lugnet... Var sugen på att baka en blåbärspaj av bären jag plockade häromdagen men imorse åt jag havregrynsgröt och blåbär och det var ju inte så tokigt det heller...hmm... får se hur jag gör!


Henke kommer inte hem förrän om ca 7 timmar...*suck* Tråkigt tråkigt...

Ovido - Quiz & Flashcards