Alla inlägg den 2 augusti 2009

Av Annsofie - 2 augusti 2009 22:49

... är ingen bra film... vi sitter och ser den just nu och den är sååå tråkig... var tvungen att pilla lite på datorn för att hålla mig vaken! :)


Dagen har varit riktigt bra... förutom att älsklingen har jobbat... men imorgon är han ledig! *miiisit*

Vilda har sovit alla sina tupplurar i spjälisen idag... utan lift! :) Kan förstå att det är mysigare i liften eftersom det blir trängre och mer ombonat men hon måste juh lära sig att sova utan den också! :) Å sen har hon fått testa på nappflaska för första gången... pumpade ju ur lite igår innan vi gick och la oss som hon fick imorse... å det gick superkanon... hon greppade tekniken på en gång... nästan bättre än annars! :P *stortjejen*

Hon sov förrästen ruskigt bra inatt... 21-02:30 då hon fick mat... sen sov hon 03:00-09:30... Hon vaknade till där vid 6 tiden och jag la till en handduk i sängen och skulle göra mig redo att amma men så la Henke sin hand på hennes mage och då somnade hon om! :P Sen vid halv 10 vaknade jag och vände mig om i sängen... då ligger lillskruttan breve och skrattar! *mammahjärtat smälte*


Nä nu ska jag ta och dricka lite dricka och se slutet på den här skumma filmen...

Ovido - Quiz & Flashcards