Alla inlägg den 12 augusti 2009

Av Annsofie - 12 augusti 2009 22:51

Ja idag har vi som sagt varit och hälsat på Johanna, Markus, Thea och lilla Maxmilian... Riktigt trevligt måste jag säga! :)

Fick även med mig lite kläder hem... hela 2 kassar så det tackar och bockar för!

Nästa gång är det våran tur att bjussa på fika! :)


Vilda sov nästa hela besöket... Vaknade kanske 30 minuter innan vi skulle åka hem. När vi kom hem gav jag henne mat och nu sitter hon i babysittern... tokpigg och pratar för sig själv... Hoppas hon blir trött snart för jag är hur trött som helst... Man har juh hållit igång sen halv 8 imorse! :)


Nä nu ska jag dricka lite oboy och se på tv... nattinatti...

Av Annsofie - 12 augusti 2009 14:59

Känns som om denna dag har varit årets längsta... Tittade på klockan förut och trode den var ca 4 men det visade sig att den bara var 1... :s

Vilda och jag har bara varit hemma och slappat... Klev upp 7:30 imorse och sen dess har vi hunnit med ett antal matningar... 3 tupplurer (för Vildas del)... lite korsord och en hel del tvtittandes! :P

Skönt att bara va vissa dagar...


Henke slutar kl 17 och då ska vi bort till Skönsberg och hälsa på Johanna, Markus, Thea och Mille. Johanna hade städat förrådet och hittat en massa kläder sen Thea var liten så vi ska kika lite om det är nått att ha! :P

Förbereder ev nån lätt midda som vi kan slänga i oss när vi kommer hem ikväll! :)


Nä nu ska jag ta och dansa lite med skruttan... bra låt på tv:n... byebye...

Ovido - Quiz & Flashcards