Alla inlägg den 30 augusti 2009

Av Annsofie - 30 augusti 2009 13:05

Hmm... ja vad ska man skriva idag då... har juh inte gjort så mycket än så länge idag... jo jag har bakat en körsbärspaj som just nu står och kallnar på spisen... Är lite småsugen att ta en bit för att se hur den blev! :P

Vilda ligger i vardagsrumssoffan och sover... hon har härjat hela morgonen så nu är hon helt utslagen! :P

Henke slutar 17:15 och då ska vi ut till mamma och pappa och käka midda för pappa som fyller år imorgon... Lite besviken är jag på mig själv som inte har fixat nån present än men ska göra det imorgon då Henke är ledig! :)


Har mycket uppskrivet på "att göra" listan inför morgondagen... ska bla till sjukan för cellprov *iik* (alltid lika nice) Sen ska vi upp till veterinären och köpa kattmat och så ska vi beställa tårta till dopet! :P

Är ju enda dagen som Henke är ledig innan det är dags för dop så jag måste kolla på listan som ska inhandlas en sista gång så att vi inte har missat nått! :)


Nä nu ska jag minsann norpa en "liten" bit paj... :P


Byebye körsbärspaj *skratt*

Ovido - Quiz & Flashcards