Alla inlägg den 16 augusti 2009

Av Annsofie - 16 augusti 2009 21:23

Måste ju även passa på att säga Grattis till Malin som fyller år idag! :)

Tråkigt att vi inte kunde ses idag vännen... får ta det nästa gång du är hemma i stan! :)

Å du... du får nog ta tåget eller bussen nästa gång så du inte råkar ut för några tråkigheter...


*kramen*

Av Annsofie - 16 augusti 2009 21:12

Det är vad min kära dotter har varit idag... ingenting har dugit!

Å när hon väl har kommit till ro för att sova så har nån i huset börjat borra och hamra!!!

Som tur är så har vi juh kära pappsen som kom hem ifrån jobbet och räddade ett nervvrak till mamma! :)

Blir så frustrerad ibland när man inte vet vad hon vill... äta duger inte... sova duger inte... "leka" duger inte... Det enda som har gjort henne någorlunda nöjd har varit när man gått och burit på henne... Men inte orkar jag göra det hela dagen heller! Sen har hon fått en sån himla gäll röst som riktigt skär i öronen... man riktigt känner hur trummhinnorna vibrerar! Men det är juh inte så att hon beter sig som hon gör för att vara jävlig... nä det är juh så synd om lillskruttan som vill berätta att nått inte är bra... sen att hon har en mamma som inte förstår är juh inte hennes fel! Å det gör så ont i hjärtat att se att hon har det besvärligt och tårarna rinner! :(


Förlåt min älskade dotter... förlåt för att jag inte alltid förstår det du försöker säga... hoppas du tycker om mig som mamma ändå... försöker verkligen göra mitt bästa... Du är allt för oss!!!



Nä nu ska jag ta och se på lite tv... byebye...

Ovido - Quiz & Flashcards