Alla inlägg den 26 augusti 2009

Av Annsofie - 26 augusti 2009 20:01

Idag har jag varit ute i Birsta... i 6½ timme!!! Det ni! :P


Börjaden dagen med en fika på IKEA med Johanna och Markus... den gick vi en sväng inne på IKEA och så sprang vi in på H&M en sväng... Johanna handlade lite kläder till Thea och Mille och jag handlade lite smått och gott för skönhetens skull! :P (är juh iaf värt ett försök... skratt)

Vid 14 tiden när dom skulle bege sig iväg för att hämta Thea på dagis träffade jag på Acca å Filip och Lina & Tiger och så hakade jag på dom ett tag... bla tog oss en fika på Charm!

Vid 15 tiden for jag upp på MediaMarkt och störde bror min i arbetet en stund och sen for jag ner till Plantagen och störde Henke! :P Vilda somnade å jag satte mig i en utemöbelgrupp och drack lite dricka i väntan på att Henke skulle sluta jobba kl 17.

När han slutade for vi ner på Boa och handlade lite och sen for vi hemöver...

Henke la sig med Vilda i sängen och gosade ett tag medans jag lagade midda och när jag gick in för att säga att middan var klar så låg dom och sov båda två... gosisarna... Klockan är nu 20:23 och jag har precis varit och väckt Henke för att han ska få i sig lite mat och för att inte ska sova för länge... då blir han juh så pigg sen när det är dags att sova på riktigt! :P


Nä nu ska jag luta mig tillbaka i soffan och bara må resten av kvällen... hadé...


Ps. Imöra blir vi nog hemma och tar det lugnt heeela dagen... det kan både skruttan och jag behöva! :P Hoppas det är liak dåligt väder så att man inte får dåligt samvete för att man sitter inne! :)

Ovido - Quiz & Flashcards