Alla inlägg den 22 augusti 2009

Av Annsofie - 22 augusti 2009 18:42

Ja idag har det varit en riktig slappardag! :)


Vi började dagen med en låång sovmorgon... ända till kl10 :) Vilda har sovit superbra inatt... vaknade bara 1 gång och ville ha mat vid 5 tiden! :)


Vid 13 kom Petra (prästen) på lite fika och dopsnack!


Sen har Henke suttit vid datorn och Vilda har typ sovit hela dagen känns det som... Hon har varit vaken några svängar och då har hon varit go och glad hela tiden... Själv så har jag suttit en del vid datorn och sovit en sväng... Kom nyss upp ifrån källaren... var ner och rotade runt lite... Man samlar ju på sig en massa skrot genom åren som en gång för alla ska bort! Så äre nån som vill ha lite VHS filmer så äre bara att hojta till! :P


Idag har jag även varit "barnfri" nästan hela dagen... Henke har varit underbar och tagit hand om henne... lekt flygplan... jagat katterna mm mm mm Jag har typ gett henne mat... thats it.. inte ens bytt en blöja! :P Skönt att få plura på för sig själv ibland och jag är bara sååå glad för Henke verkligen älskar att vara med sin dotter!!! :)


Nu ligger skruttfia breve mig i soffan och sover och älsklingen är å köper pizza så ikväll blire bara fortsatt myyyys!! :)


Hadé...


Måste även passa på att även här säga ett STORT grattis till Johanna och Markus som gifte sig idag! Snacka om paff man blev när man läste tidningen imorse! :P

Ovido - Quiz & Flashcards