Alla inlägg den 6 september 2009

Av Annsofie - 6 september 2009 19:57

Ja igår så döpte vi vår älskade lilla dotter... Eva Vilda Christina är numera hennes fullständiga namn! :)

Orkar inte skriva så himla mycket om dagen men det var verkligen superroligt att så många kunde komma! Själva dopceremonin gick bra... även fast inte Vilda blev så förtjust de gånger då kantorn började klinka på pianot! Matilda sjön sååå fint! Jag hade varit så nervös att jag skulle börja böla men eftersom Vilda grinade så hörde jag inte riktigt sången så då gick det bra! :P


Efter dopet bjöd vi på lite käk i församlingshemmet! Min underbara mamma hade bakat en massa pajer... å så bjöd vi på sallad och bröd till det!

Efter maten bjöd vi på tårta som jag hade köpt på Bakgården... huuur fina som helst. Vi var 31 pers så jag hade beställt 34 bitar (2 10 bitars & 1 14 bitars) Fick hela 14 bitarstårtan kvar så det blev tårta till frukost imorse! :P Ska ev ta med oss lite och åka hem till Pelle, Susanne och Stina imorgon eftersom Pelle och Stina inte han äta nått på dopet!


Är sååå tacksam över alla som kom och gjorde Vildas dag speciell och så vill jag tacka min underbara mamma och pappa för all hjälp med allt ifrån inbjudningar till tackkort!!! Älskar er... ni är bäst!!!

Vilda (och vi) tackar även för alla superfina presenter!!!


Lägger in lite bilder så fort jag har fixat fram några... :)


Ovido - Quiz & Flashcards