Alla inlägg den 17 september 2009

Av Annsofie - 17 september 2009 21:00

... slutar aldrig att förvåna!

På väg hem ifrån Birsta idag innehöll den... 3 vuxna, 1 barn i bilbarnstol, 2 barnvagnar, 2 köksstolar, ett tidningsställ, 1 ikeakasse, 3 ÖB påsar och 3 klädkassar! Trångt var det men det gick! Trångt och mysigt! :P

Vilda fick en jättefin höst/vintermössa av gammelmomma och en vinteroverall och en fårskinnsfäll av momma dvs min mamma! Så nu ska hon inte behöva frysa i vinter! :)

Mormor bjöd mamma, mig och brorsan på midda idag... fick med mig en gigantiskt matlåda till Henke! :P Efter maten for ja in till stan för att hämta min lampa hos Ida... ååå så fint det kommer bli när den är uppsatt! :) Tusen tack vännen! Och jag måste säga att du har ibland de goaste ungarna jag har träffat... nakenfisarna! :P

Sen for jag hem och lämpade av mamma och Vilda här hemma och så stack jag iväg på informationsmöte... blev väl lite småklokare iaf! :)

Gick iaf jättebra för Vilda att vara med mamma medans jag var borta... hon var så glad så glad... så länge hon slapp lägga sig och sova! :P

Nu sover hon iaf...(för stunden)... jag ser på lite tv och surfar runt och Henke ligger i badet! Tror jag ska försöka flirta till mig lite filmtittande sen... är juh bara skit på tv ikväll!

Imöra vet jag inte vad som händer... tror inte att jag har nått inplanerat... Henke jobbar iaf till 17:15...


Nä ska hämta mig en skål med ostkrokar... Inhandlade det på ÖB idag... 20:- för 500g... inte illa! :P

Ovido - Quiz & Flashcards