Alla inlägg den 27 september 2009

Av Annsofie - 27 september 2009 21:00

Ja ni denna dag har varit lite sisådär... i stort sett riktigt bra men ändå... Jag kan väl passa på att berömma min underbara sambo som har klivit upp med Vilda 2 dagar i rad för att jag ska få sova ut... så idag sov jag ända till kl 10! Då låg Vilda breve mig och snusade och Henke hade farit iväg till jobbet! :)


Började dagen med att busa med Vilda lite på golvet... Å så gick ja in i köket för att hämta lite hushållspapper och vipps så ligger tösa på magen... sooom vanligt! Lät hon ligga och grejsa ett tag men sen blev hon lite grinig så jag vände över henne på rygg igen... å vad ser ja... Mammas lillälskling hade blodslem runt munnen... usch vilken hemst känsla... Kikade runt lite och det verkar som att hon hade gjort sig lite illa innanför överläppen... Vet inte hur och hon hade inte ont för hon var lika glad somvanligt så jag vet inte vad som hade hänt... Vet inte om hon slagit sig i golvet eller om hon hade lyckats riva sig själv... otäkt var det iaf... kom några tårar från mig iaf! ;(


Nu har jag iaf fastnat på Facebook... jädrans FarmVille... trodde aldrig det skulle vara så beroendeframkallande! *skratt*


Blev tacos till midda och nu sitter vi och se på "G som i Gemenskap"... vet dock inte om jag ska skratta eller gråta! *hehe*


Nä nu måste jag kolla hur det går för min farm och dricka lite dricka...


GRATTIS PÅ 4 MÅNADERSDAGEN MAMMAS ÄLSKADE LILLSKRUTTA!!!





Ovido - Quiz & Flashcards