Alla inlägg den 29 september 2009

Av Annsofie - 29 september 2009 16:55

Ja trots blåsten idag så har det varit en riktigt fin höstdag! :)

For upp till Sidsjön vid 11 tiden imorse... åt lunch medans pappa underhöll Vilda och sen gick hon och jag på en liten promenix! Så himlans fint nu runt sjön... alla fina höstfärger! :)

  


Efter promenaden for vi till Kyrkis! Alltid lika trevligt att träffa dom andra mammorna och barnen! Vilda somnade dock precis innan det var dags för sångstund... *typiskt* Likadant gjorde hon förra gången! Antingen sjunger vi välldigt fint eller så tycker hon det är ruskigt tråkigt... vem vet? :P


När vi kom hem så fick hon lite mat och sen blev det lite bus i babysittern en stund men nu sover hon sött... Henke kommer hem om ca 30 minuter! *wee* Tror jag ska passa på att åka bort till Friskis&Svettis och be dom skriva ut ett kvitto åt mig som jag kan lämna in på jobbet! :)


Nä nu ska jag börja förbereda middan... tror det blir hamburgare och pommes! *mmm*


Bjuppar på en bild på våran älskade lilla tuffing! Sååå söt i pappsens kepa! :P

  

Av Annsofie - 29 september 2009 08:25

Vi gick och la oss strax före 1 inatt... Henke slockade på 2 röda men jag... tror ni att jag kunde sova... nää då... sista gången jag kollade på klockan var den 3! :(

Försökte mig tom på klassikern..."räkna får"... men va tror ni jag ser för sorts får då... jo FarmVillefår... hahaha... snacka om att man är skadad!

Kl 7 bestämde sig Vilda för att vakna för dagen så då vare bara till att kliva upp... Tänkte egentligen lägga mig och sova en stund till nu när hon laggt sig igen... men är lika bra att vara öppe och förbereda inför dagen... Tror vi ska upp till Sidsjön och hälsa på morfarn och sen kl 13 äre Kyrkis... :) Henke jobbar barat ill 17 idag...*wee* Härligt att ha honom hemma några timmar innan han drar iväg på innebandy!

Imorgon har han inventering... börjar kl 8 och sen kommer han hem när dom är klara... trot han kom hem 23:30 förra året! :( Får se om jag ev åker till Henkes farmor och grattar henne imorgon så att jag har nått att göra! :)


Vill åka och köpa tapeter till köket... nuuuuu... Ska flirta lite med Henke så kanske vi kan åka och göra det på torsda eller nått... Har juh spanat ut den jag ev vill ha men det är en beställningsvara så den tar juh några dagar att få hem... :(


Nä nu ska jag göra lite nyttigheter...


Ha en bra dag...

Ovido - Quiz & Flashcards