Alla inlägg den 19 september 2009

Av Annsofie - 19 september 2009 21:39

Dagen började lungt... Eftersom vi klev upp i skaplig tid imorse tänkte vi att vi skulle försöka vara ute i Birsta typ vid öppning för att slippa allt folk... Men icke sa nicke... lilltösa somnade vid 9 och sov 3 timmar!

Nåja... for förbi Fresks och Bauhaus och kikade på lite tapeter... Hittade en på Fresks som jag tror jag vill ha i köket... men den var dyr... typ 600 spänn rullen... men men... svårt det där när man hittat nån man verkligen gillar!

For ner på BC och bytte Vildas mössa på POP... var tvungen att ha en större storlek trots allt. Köpte en höstoverall på H&M... hade juh 50% på valfri vara... å så blev det en rosa HelloKitty mössa. Ville egentligen ha en vit stickad men det fanns inga storlekar! :(

Sen for vi hemöver... gav katterna och Vilda lite mat och sen for vi och tillbringade några timmar med Johanna, Markus och lilla Maxmilian (Thea var hos mormor). Vi käkade pizza och så hade jag bakat en rödvinbärspaj som jag hade tagit med mig! :) Vilda var go och glad större delen av tiden... bara dom stunder hon vart lite småtrött som hon blev lite grinig. Maxmilian han skötte sig exemplariskt som vanligt! *avis*


När vi kom hem bytte vi till pyjamas på Vilda och sen slocknade hon... Hoppas hon får sova gott inatt och slipper skrika i sömnen! :( *lillskruttan*

Är faktiskt riktigt trött nu men det känns lite väl tidigt att gå och lägga sig... iof så ska juh Henke se på fotboll så det kanske är lika bra... passa på att få sig lite sömn...


Imöra har vi inget inplanerat... undra om jag ska kolla om jag har färg hemma och ta mig ann stolarna och köksbordet... hmmm...


*Nattinatti*

Ovido - Quiz & Flashcards