Alla inlägg den 16 september 2009

Av Annsofie - 16 september 2009 23:32

... äre dags för sängen!

Måste vara utvilad imorgon så man orkar ta med lillfröken på kyrkis vid 9... tror även Henke ska med en sväng innan han drar till jobbet! *skoj* Så får han sig en inblick i vad vi gör när han jobbar på dagarna! :)

På eftermiddan ska jag åka till Ida och hämta min lampa... min min min... moahaha... *äntligen* Sen vid 17 kommer mamma hit och är barnvakt åt Vilda medans jag går på Infoträff ang vårat nya bredband/telefon/tv... ska bli intressant. Våran bostadsrättsförening har juh grejsat ett avtal med Telia så hädanefter kommer vi få fler tvkanaler... och så kommer internet och telefonabonnemanget att ingå i hyran... å det bästa är att det inte kommer bli nån ytterligare hyreshöjning pga detta! Gud va skönt det ska bli att slippa lite utgifter! :)

Verkar trots allt som att våran förening är kapabel att fatta vettiga beslut... ibland har man juh funderat... Men men... så blire lätt är det mest är en massa snålpensionären i området. Det blev tex ingen utbyggnad och inglasning av balkongerna för det skulle kosta heeela 60:- extra i månaden... *fnys* Tänk om alla unga i området ändå kunde gå på årsstämmorna så vi kunde få majoritet mot dom äldre och kanske få lite saker genomförda!

Nä man skulle kanske ta och skaffa hus...


Nä nu får ja ta och ge upp... sängen kallar... nattinatti...

Av Annsofie - 16 september 2009 15:30

Idag har Vilda vänt sig 2 gånger i spjälsängen... 2 gånger på golvet och 1 gång på skötbordet... Hon vill absolut inte ligga på rygg längre verkar det som... Så framöver gäller det att ha ett litet extra öga på vilda Vilda! :P

Verkar som hon till slut har lyckats somna till... När hon vaknar tänkte jag ta en promenix med henne bort på affa och köpa lite fetaost och annat gott som vi kan ha till middan ikväll! :P


Nä nu ska jag passa på att plocka undan lite i köket medans hon sover... bye...

Ovido - Quiz & Flashcards