Alla inlägg den 30 september 2009

Av Annsofie - 30 september 2009 18:19

Henke ringde nyss och meddelade att dom typ var klara med inventeringen och att han inte skulle behöva jobba över idag utan kommer hem 19:45 som vanligt! *weee*

For aldrig iväg till Henkes farmor... har sååå dåligt samvete för det men Vilda går före allt och hon har varit lite smågrinig... säkert magen som joxar lite nu när hon får smakisar! :P

Badade henne förut och läste en saga så nu sover hon sen 30 min tillbaka... får se om hon har somnat för natten eller om hon vaknar om nån timme och är pigg igen! :)

Undra vad vi ska hitta på imorgon... skulle vilja åka och spana lite på tapeter till köket och vardagsrummet... vill verklligen göra om här hemma nuuuu!

Hoppas på någorlunda bra väder imorgon... är så himlans sugen på en solig och fin höstdag... då mår man gott i själen! :)


Nu ska jag se hur det går för min farm å sen ska jag ta och plocka undan lite här hemma...


Lägger in en bild på våran blåögda lilla tös med potatispuré runt hela munnen! *skratt*


  



Av Annsofie - 30 september 2009 10:06

Känner mig sååå seg idag! *gäsp*

Kvällen och natten började riktigt lovande för våran del... Vilda somnade för natten kl 19... vaknade runt 22 och åt ½ mål och tvärslocknade... sen sov hon till 2 ca... efter det gick lite halvt utför... hon vaknade vid 4 och var huuur pigg som helst... inget vi gjorde fick henne trött igen! Annars så brukar man kunna ge henne en skvätt mat så brukar hon somna om igen... men inte inatt! *suck*

Aja... tillslut så somnade hon iaf om och sov till 8 då vi klev upp och käkade frulle! :P

Överlag var natten riktigt bra ändå så man ska väl inte klaga... finns dom som har det värre!


Idag tar vi det nog bara lugnt... åker ev hem till Henkes farmor och grattar henne på eftermiddan... om inte Vilda är för grinig eller trött! Sen hoppas jag att inte Henke behöver jobba allt för länge ikväll! Sen är han ledig i 5 dagar! *wee*


Nu ska jag ta och göra mig lite fika och se på VBÅ... hoppas tösa somnar till där inne! :)


Hadé...


Ps. Dom 2 första julklapparna är nu inhandlade! :P



Ovido - Quiz & Flashcards