Alla inlägg den 28 september 2009

Av Annsofie - 28 september 2009 23:30

Idag har vi haft fullt upp...


Vid lunchtid for vi ut till Birsta... Käkade lunch på Wayne's och shoppade lite kläder till Vilda. Sen for vi på Grossen och storhandlade och sen vare bara till att brassa hem och ge skruttan mat.

Slängde i mig några varmkorvar till midda och sen for jag iväg på Friskis&Svettis... så himlans skoj med danspasset! :P Känns dock som att det kommer bli lite träningsvärk efter denna gång! :( Men då har det juh iaf tagit lite! :)

Köpte ett 10klippkort och nu funderar ja på om jag ska köpa ett 10klipp på sporthallen också så kan jag gå på Dans varannan månda och på vattengympa varannan! :)


Jo just ja... Idag har Vilda fått sin första smakis... Potatispuré... Till en början var hon lite skeptisk men mot slutet av teskeden gick det rätt så bra! Filmade lite med kameran men det blev inge bra... ska göra ett nytt försök imöra och se om det går att lägga upp! Annars får ni kanske nöja er med ett litet kort! :)


Nu ska jag se på lite Seinfeld och dricka upp mitt te... sen äre nattinatti...


Jo... måste se hur det går på min Farm också innan jag lägger mig... ;)

Av Annsofie - 28 september 2009 11:52

... mina jordgubbsplantor har vissnat över natten...*gaaahh*

Då var det iaf konstaterat att man inte kan sova när man har en farm att sköta!

Var bara att slita upp och börja om!

Henke bara skrattar och skakar på huvudet... var knappt han fick med mig till säng inatt... i´m not addicted... no way...


Idag ska vi ut till Birsta en sväng och handla lite åt Vilda... behöver lite nya kläder... bla en pyjamas... Sen ska vi storhandla och sen ikväll äre dags för lite lambada! :P


Nä nu ska jag ta och göra lite potatispuré så att den är redo för provsmakning när skruttan vaknar! :P *spännande*

Ovido - Quiz & Flashcards