Alla inlägg den 14 september 2009

Av Annsofie - 14 september 2009 22:48

Har varit iväg på Friskis & Svettis ikväll... gick med Therese & Mickan på ett pass som heter "Dans"... ojojoj va roligt det var. Tyckte ibland det var lite usa inspirerat... ni vet sån där strippaerobics för jädrans va vi har juckat, putat och svängt på höfterna till låtar som tex lambada! :P

Det är 2 "danspass" i veckan men på onsdagar kan jag inte gå eftersom Henke jobbar men tror fasiken jag ska försöka gå på måndakvällar hädaneftert! Skönt att få komma iväg hemifrån en stund sådär på kvällskvisten! :)

Vilda hade tyvärr inte varit nå vidare snäll med Henke... så lite dåligt samvete fick man... men men... man måste tänka lite på sig själv också! :P


Vid lunchtid idag for jag och Vilda och hälsade på Johanna, Thea och lilla Mille... Johanna bjöd på en supergod ananaspaj och glass! :) *mmm* Vi var väl där ca 2 timmar och det blev en hel del surr men till slut så begav vi oss hem och städade. Kl 16 kom det en tjej och köpte vårat köksbord och stolarna till... Fick pengar och imorgon så kommer hon och hämtar allt! Det nya köksbordet står ju på plats men vi blir tyvärr utan stolar några dagar... men men... Får ta och bege mig hem till mor och far nån kväll och slipa bort färgen på dom nya så jag kan ta hem dom hit och måla dom!


Nä nu ska jag dricka upp mitt te och sen blire sängen... så natti natti på er...

Ovido - Quiz & Flashcards