Alla inlägg den 10 september 2009

Av Annsofie - 10 september 2009 17:16

Vilda slocknade för en stund sen... Jag hade ju också tänkt mig en liten tupplur men sen insåg jag att klockan var rätt så mycket så det blev till att vara vaken ist! Henke kommer juh hem snart och vi ska fara upp till Härnösand och hämta ett slagbord som jag har hittat på Blocket... Vi sitter juh nästan aldrig vid köksbordet så det blir bra med den här nya som är lite mindre än det vi har! :)

Nu måste jag bara få det gammla sålt... Så om det är nån som är intresserad av ett antikbetsat köksbord så hojta till! :P


Take care...

Av Annsofie - 10 september 2009 16:28

Vet inte riktigt vart jag fick energin ifrån idag.

Vaknade 10 över 8 imorse... 5 över 9 var Vilda & jag på kyrkis i GranloKyrka... vi var först så vi fick sitta och vänta ett litet tag innan det dök upp fler barn så då passade jag på att ge skruttan lite mat! :)

3 barn till dök upp... alla var runt 1 år så Vilda var minst och satt mest och kikade på dom andra!

Efter en stund somnade hon, lagomt till fikat, och sen sov hon till 11 då det var dags för lite avslutningssång... det tyckte hon var roligt! :)

Sen gick vi hem och så fick Vilda lite mat och sen for vi upp till Sidsjön och hälsade på moffa... och sen gick vi 2(!) varv runt sjön... tror aldrig nånsin jag haft ork till det förut och det var ruskigt skönt måste jag säga! :) 1 tim & 5 min tog det och då fick jag även småspringa lite mellan varven för jag hade tänkt försöka hålla mig på max 1 tim... men nästa gång då jädrans blire tempo för då ska jag lyckas! :P Skönt att ha lite småmål!

Vilda sov iaf båda varven så det var skönt... hon mår så gott av att sova i vagnen! :)

For förbi gammelmomma på hemvägen och fick lite slantar! *tack momma* Å nu sitter skruttan och guppar som bara den i babysittern och ser på tv och väntar på att pappsen ska komma hem... lär väl bli om 1 timme eller så! :P

Kan väl bara hoppas på att hon blir lite trött snart så vi kan vila lite... det skulle verkligen mamma behöva efter denna dag! :P


*byebye*


Ps. Tusen tack Therese för igår... superroligt att få komma hemifrån och umgås lite! :P Mee like u alott! :P

Ovido - Quiz & Flashcards