Alla inlägg den 20 september 2009

Av Annsofie - 20 september 2009 14:54

Var ju som sagt hem till Johanna och Markus igår... riktigt trevligt. Skämtade lite om att vi skulle byta barn ett litet tag eftersom Mille alltid sköter sig exemplariskt... en välldigt tyst lite krabat om man jämför med Vilda och när han är trött så somnar han utan gnäll... :)

När jag vaknade imorse så trode jag på fullaste allvar att vi trots allt hade fått med oss fel unge hem... Vilda hade nämligen sovit från ca 8-5:45 då hon fick lite mat och somnade på på stört och sov till 9! *jisses* Inte heller hade hon skrikit nått i sömnen som hon har gjort varenda natt i 3 veckor!

Man kan inge annat än att buga och tacka Mille för det goda inflytandet han har på våran dotter! :)


Väl utvilade for vi upp till Sidsjön och gick ett varv... Det var juh "Alle Man Ut" idag så det var tokmycke folk i farten runt spåret! :)

Väl hemma igen tänkte jag ta mig ann köksstolarna... slipning och målning... Men så fick Henke ett samtal och stack iväg på fotboll! *typiskt*

Å sen mot kvällskvisten skulle tydligen svärpäronen komma och hälsa på! :)

Får nog se om jag orkar grejsa lite när dom har åkt eller om jag ska ta det imöra!


Nä nu ska jag värma på lite mat... är så himlans hungrig... Henke får käka sen när han kommer hem han...


Bye...

Ovido - Quiz & Flashcards