Direktlänk till inlägg 13 augusti 2009

Liiiiiten...

Av Annsofie - 13 augusti 2009 21:27

Idag har jag och Vilda varit ute i Fagervik och hälsat på fam Hansson/Henriksson.

Fick träffa lilla Alma för första gången och hon var såååå liten... Hon var så himlans söt där hon satt i babysittern med "magbältet" långt uppe i armhålorna! :P

1 månad blir hon imorgon om jag inte är helt ute och cyklar och jag har för mig att mamma Monica sa att hon nu vägde 2200g ca och hade stl 38 i kläder... tänk att man kan vara sååå liten & söt! :P

Vilda visade upp sin "onda" sida och gallskrek sista stunden vi var där... bustrollet vårat!

Väl hemma vid 17 tiden fick hon lite mat och sen var hon vaken till kl 8 sen var det tack och gonatt... hon var så trött så trött... Var knappt att hon fick i sig nå kvällsmat! :P

Men nu sussar hon sött sen 1½ timme tillbaka och det är väl bara att hålla tummen för att hon sover lika bra som igårnatt då hon vaknade halv 5 och sen 8:15 då vi klev upp! :)


Nu ska vi ta och se på lite tv och dricka rabarbersaft... Undra vad man ska hitta på imöra? Selånger imorgonkväll kanske? Hmm...


Lägger in en bild på fiiiina Alma och pappa Fredrik! :)

-

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annsofie - 2 april 2012 19:08

... tänk så det blev... Dåligt samvete över att jag inte tränat nått i helgen... om man bortser från allt dansandes och hoppandes till CopyCats på Aveny... så idag blev det en sväng till Friskis... å gick inte bara på ett pass utan TVÅ!!! *stolt* ...

Av Annsofie - 30 mars 2012 22:04

Ja dagens arbetsdag blev bara tok... inte ett rätt nånstans... vet inte om man ska skratta eller gråta! Som tur är så har man världens bästa arbetskamrater... då orkar man med det mesta! :P Ingen träning igår... ingen idag... och ingen i helgen då ...

Av Annsofie - 28 mars 2012 20:26

... dagen började bara skit... men tog mig igenom den och efter 1 timme med Patrik var man på topp igen! :) Tänk att det ska behövas rock på hög volym och en killen som skriker åt en för att man ska bli människa igen! :P For hem... parkerade bilen ...

Av Annsofie - 26 mars 2012 21:14


Vart fick jag all energi ifrån? :P   La mig sent igår och Vilda har hostat hela natten och väckt mig men var piggelin imorse ändå... Vaknade av att gummsan sa "mammaaa... det är morgon nuuu" och sen kurade hon upp sig brevid mig... hon kan man mo...

Av Annsofie - 25 mars 2012 22:16

... imponerad av mig själv att jag har hållit igång bloggen i hela... hmm... 3 dagar... gått över förväntan med andra ord :P   Vaknade utvilad och någorlunda glad imorse... solen sken och till viss del kändes allt bra... men så for man till jobbe...

Ovido - Quiz & Flashcards