Direktlänk till inlägg 20 augusti 2009

Dagens promenad...

Av Annsofie - 20 augusti 2009 14:46

Dagens promad blev en sväng runt Sidsjön totalt 3,2 km som avslutades med en saftpaus på morfars jobb... Vilda sov gott hela tiden! :)


Hon har sovit dåligt inatt... vridit och vänt på sig hela natten och skrikik i sömnen! :(

Vi klev alla upp vid 9 och kl 10 blev gummsan trött och slockade... lägligt då vi skulle vara hos BVC 10:45 (tur att vi har nära)

Vart iaf tvungen att väcka henne vid halv för att hinna slänga på henne lite kläder så då var hon måttligt nöjd!

Hos BVC gick det iaf toppen... hon hade gått upp 575g och ligger totalt på hela 6655g...hehe...*tjockfia*

Barnmorskan berömde Vilda för att hon var så med hela tiden... och hon bad oss att ha extra uppsikt över henne framöver för det var bara en tidsfråga innan hon börjar vända sig! Hon har juh faktiskt redan gjort det en gång men det var i vagnen och med LITE hjälp av barnmorskan gjorde hon det även idag! :)  Sen höll Vilda i hennes fingrar och så fick hon sätta sig upp... det tyckte hon var jätteroligt och började skratta! :)

Nästa gång vi ska till BVC är det dags för dom första sprutorna... usch vad jag gruvar mig! :(

Passade även på att fråga lite om Vildas "trotsperiod" hon har haft och barnmorskan sa att vi nog bara förmodligen har fått oss en liten tös som insett att hon har en egen vilja! Å igårkväll och idag har hon juh varit glad å så så det är väl bara att ta dagarna som dom kommer och hoppas på att hon har glada viljor! :) Men får hon inte mat på sekunden när hon är hungrig då blire hon minsann inte nådig! *skratt*


Nä nu ska jag ta och läsa lite reklam och göra lite nytta medans trollet sover!


Byebye...


http://kartor.eniro.se/query?mop=aq&mapstate=6%3B17.27740%3B62.37234%3Bs%3B17.25378%3B62.38017%3B17.30102%3B62.36451%3B876%3B548%3B0%3B1&mapcomp=%3B%3B%3B%3B%3B%3B%3B%3B%3B%3B%3B%3B%3B%3B0%3B0%3B%3B%3B%3B0&what=map_adr&mymap=MjYwMTc3NWM6MTIzMzUxYWU3MmE6LTdmYTk%3D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annsofie - 2 april 2012 19:08

... tänk så det blev... Dåligt samvete över att jag inte tränat nått i helgen... om man bortser från allt dansandes och hoppandes till CopyCats på Aveny... så idag blev det en sväng till Friskis... å gick inte bara på ett pass utan TVÅ!!! *stolt* ...

Av Annsofie - 30 mars 2012 22:04

Ja dagens arbetsdag blev bara tok... inte ett rätt nånstans... vet inte om man ska skratta eller gråta! Som tur är så har man världens bästa arbetskamrater... då orkar man med det mesta! :P Ingen träning igår... ingen idag... och ingen i helgen då ...

Av Annsofie - 28 mars 2012 20:26

... dagen började bara skit... men tog mig igenom den och efter 1 timme med Patrik var man på topp igen! :) Tänk att det ska behövas rock på hög volym och en killen som skriker åt en för att man ska bli människa igen! :P For hem... parkerade bilen ...

Av Annsofie - 26 mars 2012 21:14


Vart fick jag all energi ifrån? :P   La mig sent igår och Vilda har hostat hela natten och väckt mig men var piggelin imorse ändå... Vaknade av att gummsan sa "mammaaa... det är morgon nuuu" och sen kurade hon upp sig brevid mig... hon kan man mo...

Av Annsofie - 25 mars 2012 22:16

... imponerad av mig själv att jag har hållit igång bloggen i hela... hmm... 3 dagar... gått över förväntan med andra ord :P   Vaknade utvilad och någorlunda glad imorse... solen sken och till viss del kändes allt bra... men så for man till jobbe...

Ovido - Quiz & Flashcards