Direktlänk till inlägg 20 augusti 2009

Hmm... skumt...

Av Annsofie - 20 augusti 2009 21:38

I måndas var ju vi upp till Östersund... Var in på HobbyBoden och handlade lite som vanligt! :)

Å så ikväll när jag var inne på internetbanken upptäckte jag nått skumt... Dom har dragit extrapengar ifrån mig!

Jag hade handlat för 74,50 vilket var draget men sen hade dom även dragit 90kr!

Ringde telefonbanken och surrade lite med dom och dom meddelade att 74,50 var draget i måndas 14:51 och att det var ett signaturköp, dvs jag skrev på kvittot och allt detta stämmer... Sen 15:11 var det draget 90:- och enligt deras uppgifter var det draget med hjälp av PINkod... Ruskigt mysko eftersom vi då inte var kvar i butiken.

Först trode jag att dom kanske hade slagit in fel summa och att köpet hade blivit avbrutet för då kan dom ju ibland pengarna reserveras vilket syns som minus på internetbanken... Men nu är juh pengarna dragna 20 minuter efter att jag lämnat butiken... :( 

Ska iaf ringa HobbyBoden imorgon och kunde dom inte göra nått vilket dom absolut borde göra så skulle jag kontakta telefonbanken igen och så skulle dom göra en kortreklamation och så blire polisanmälan!


Blir bara så himla fundersam... hur kan nått sånt här hända?!?! *hmmm*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annsofie - 2 april 2012 19:08

... tänk så det blev... Dåligt samvete över att jag inte tränat nått i helgen... om man bortser från allt dansandes och hoppandes till CopyCats på Aveny... så idag blev det en sväng till Friskis... å gick inte bara på ett pass utan TVÅ!!! *stolt* ...

Av Annsofie - 30 mars 2012 22:04

Ja dagens arbetsdag blev bara tok... inte ett rätt nånstans... vet inte om man ska skratta eller gråta! Som tur är så har man världens bästa arbetskamrater... då orkar man med det mesta! :P Ingen träning igår... ingen idag... och ingen i helgen då ...

Av Annsofie - 28 mars 2012 20:26

... dagen började bara skit... men tog mig igenom den och efter 1 timme med Patrik var man på topp igen! :) Tänk att det ska behövas rock på hög volym och en killen som skriker åt en för att man ska bli människa igen! :P For hem... parkerade bilen ...

Av Annsofie - 26 mars 2012 21:14


Vart fick jag all energi ifrån? :P   La mig sent igår och Vilda har hostat hela natten och väckt mig men var piggelin imorse ändå... Vaknade av att gummsan sa "mammaaa... det är morgon nuuu" och sen kurade hon upp sig brevid mig... hon kan man mo...

Av Annsofie - 25 mars 2012 22:16

... imponerad av mig själv att jag har hållit igång bloggen i hela... hmm... 3 dagar... gått över förväntan med andra ord :P   Vaknade utvilad och någorlunda glad imorse... solen sken och till viss del kändes allt bra... men så for man till jobbe...

Ovido - Quiz & Flashcards