Direktlänk till inlägg 8 september 2009

Hmm...

Av Annsofie - 8 september 2009 21:06

Oj va annorlunda allt var här då! Blev måttligt paff! :)


Idag har det varit en ruskigt jobbig dag... vet inte om det är skruttans mage eller tänder som spökar...

Inatt vaknade hon 1, 4, 5 och 8 och gallskrek... hon skrek som en stucken gris... bara sådär... och tyvärr så har humöret inte varit så mycket bättre under dagen.

När jag vaknade imorse dunkade huvudet värre än värsta bakfyllan... var så trött så jag var kallsvettig, yr och illamående. Har tänkt lägga mig och vila de gånger Vilda har somnat till... men hon har tyvärr bara sovit 30+15 minuter (här hemma) idag! *suck*

Drog med Linnea upp till Sidsjön en sväng... Vilda sov hela varvet men sen blev hon grinig igen!

Hon var glad nån timme efter att vi kommit hem igen innan hon började småtjura.

Som tur var så kom Henke hem vid 19:30 och tog henne en stund... Han fick henne tom att somna... så nu sover hon faktiskt (kors i taket) Henke for iväg på innebandy och lär väl vara tillbaka vid 22:30 nån gång så jag hopper verkligen att hon sover tills dess för jag känner verkligen att jag inte orkar nå mer idag! :(


Imorgon ska jag träffa Johanna och Mille... vi ska gå en sväng runt Sidsjön... Sen på kvällen ska jag och Therese gå på tjejkväll på Colorama... det ska bli skoj... mingla lite... :P Hoppas bara Vilda är snäll mot Henke så jag slipper få dåligt samvete för att jag sticker iväg en sväng! :)


Nu ska jag surfa runt lite på sidan och se vad man kan hitta på för kuligt å sen äre bara till att invänta "Little Britain"

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annsofie - 2 april 2012 19:08

... tänk så det blev... Dåligt samvete över att jag inte tränat nått i helgen... om man bortser från allt dansandes och hoppandes till CopyCats på Aveny... så idag blev det en sväng till Friskis... å gick inte bara på ett pass utan TVÅ!!! *stolt* ...

Av Annsofie - 30 mars 2012 22:04

Ja dagens arbetsdag blev bara tok... inte ett rätt nånstans... vet inte om man ska skratta eller gråta! Som tur är så har man världens bästa arbetskamrater... då orkar man med det mesta! :P Ingen träning igår... ingen idag... och ingen i helgen då ...

Av Annsofie - 28 mars 2012 20:26

... dagen började bara skit... men tog mig igenom den och efter 1 timme med Patrik var man på topp igen! :) Tänk att det ska behövas rock på hög volym och en killen som skriker åt en för att man ska bli människa igen! :P For hem... parkerade bilen ...

Av Annsofie - 26 mars 2012 21:14


Vart fick jag all energi ifrån? :P   La mig sent igår och Vilda har hostat hela natten och väckt mig men var piggelin imorse ändå... Vaknade av att gummsan sa "mammaaa... det är morgon nuuu" och sen kurade hon upp sig brevid mig... hon kan man mo...

Av Annsofie - 25 mars 2012 22:16

... imponerad av mig själv att jag har hållit igång bloggen i hela... hmm... 3 dagar... gått över förväntan med andra ord :P   Vaknade utvilad och någorlunda glad imorse... solen sken och till viss del kändes allt bra... men så for man till jobbe...

Ovido - Quiz & Flashcards